neoarted [web and graphics design]

Mailben kaptuk!

I am very impressed ! The site looks beautiful !!
Jon Rasmussen
iiamo Rosenørns Allé 39, st. th. DK-1970 Frederiksberg C Denmark

*
"Köszönöm Uram az anyagot, példa mutató és értékű, a gyors és precíz munkavégzése.Nagy ritkán ilyet is kapunk!"
*
"Szerintem, ha tibicsokit akarunk majd árulni jó lesz, addig rakd félre :-)"
*
"Nem lego-t, vagy egyéb, 5 éves kor alatti gyerekeknek szóló gyermekjátékot árulunk, vagy tévedek?"
*
"Szeretném megköszönni, a pezsgőscímkét! Nagy sikere volt. :) Igazán gyors és profi munka. Mégegyszer hálásan köszönjük!!!"

-Technika-

50Pixel
20Flash
30HTML & PhP
20logo
40GNU
50vektor

Neo ARTED

Home » Hírek » Miért van szükség logóra?
A+ R A-

Miért van szükség logóra?

E-mail Nyomtatás PDF

A logó, más néven embléma egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. A logó képviseli a céget nagy részben, hiszen a vizuális megfogalmazás ugyanazt jelenti bármilyen országban (persze az adott ország szokásai, hagyományai és vallása befolyásolhatja). A logó tervezés elsődleges célja megkülönböztetni az adott céget a versenytársaktól, megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között. A logónak határozottságot kell sugároznia és ki kell tűnnie a többi logó közül. Ahhoz, hogy egy induló cég minél nagyobb és sikeresebb legyen, illetve annak tűnjön a piacon, elengedhetetlen feltétele a professzionális logó és arculat.

 

Mitől jó egy logó?

  • Az első és legfontosabb cél, hogy a cég profiljára jellemző, egyedi grafikát hozzunk létre.
    Tiszta, átlátható formákból épűljön fel.
    Ne legyen háttere (zavarja az olvashatóságot)
    Maximum 2-3 színből álljon.
    Többféle méretben is használható legyen. (névjegykártyától a plakátig).
    Színes, kétszínes, egyszínes és inverz változatban is jól használható legyen.

Logó frissítése

Sokan nehezen szánják rá magukat új logó megtervezésére, ezzel azonban a cég piaci sikereit veszélyeztetik, hiszen egy nem megfelelő logó az értékesítések volumenére is hatással lehet. Egy idő után már nem tűnik ki a többi cég emblémája közül, elavult lesz. A nagy világmárkák is gyakran cserélgetik a logójukat, még akkor is, ha csak apró változásokról is van szó a régi logóhoz képest. Embléma frissítésnek hívjuk, amikor a logót részletekben változtatjuk úgy, hogy az alap irányvonalak megmaradjanak, hiszen haladni kell a design irányvonalával. Ehhez szükséges a fiatal és friss kreatív stúdiónk, hogy ötletes logót készíthessünk, amely jól mutat a kampányok anyagaiban, termékcsomagoláson, céges dokumentumokon és egyéb vizuális megjelenési formában.

Logó vektorizálás

Egy logónak különböző helyeken és méretekben kell megjelennie. Ahhoz, hogy az embléma minőségromlás nélkül nagyítható legyen és minden emblémázási technikát követően is ugyanúgy nézzen ki, logóra van szükség. A vektorizáláshoz szükséges egy olyan nagy felbontású bitmap képre, ami alapján a részletek megrajzolhatóak.

Facebook

Twitter

Google Plus