neoarted [web and graphics design]

Mailben kaptuk!

I am very impressed ! The site looks beautiful !!
Jon Rasmussen
iiamo Rosenørns Allé 39, st. th. DK-1970 Frederiksberg C Denmark

*
"Köszönöm Uram az anyagot, példa mutató és értékű, a gyors és precíz munkavégzése.Nagy ritkán ilyet is kapunk!"
*
"Szerintem, ha tibicsokit akarunk majd árulni jó lesz, addig rakd félre :-)"
*
"Nem lego-t, vagy egyéb, 5 éves kor alatti gyerekeknek szóló gyermekjátékot árulunk, vagy tévedek?"
*
"Szeretném megköszönni, a pezsgőscímkét! Nagy sikere volt. :) Igazán gyors és profi munka. Mégegyszer hálásan köszönjük!!!"

-Technika-

50Pixel
20Flash
30HTML & PhP
20logo
40GNU
50vektor

Neo ARTED

Home » Hírek » Mit tegyünk egy weblapra?
A+ R A-

Mit tegyünk egy weblapra?

E-mail Nyomtatás PDF
Az alábbiakban szeretnénk néhány ötletet adni mindazoknak, akik új weblap készítését tervezik vállalkozásuk számára. Általában nincs szükség arra, hogy az itt felsorolt összes lehetőség megjelenjen a weboldalainkon. Érdemes jól átgondolt struktúrába szervezni az oldalaink felépítését.

A weblapkészítés során a menükben választható lehetőségek számát igyekezzünk 5 és 7 választási lehetőség között tartani. Általában 3 menüpont szegényesnek tűnik, 9-nél több viszont átláthatatlannak.

 

Tehát a javasolt weblap témakörök:

  • Cégismertető
    • A cég bemutatása
    • A menedzsment és a fontosabb alkalmazottak ismertetése
    • A cég múltjáról
    • Díjak, elismerések, szakmai szervezeti tagságok
    • Megközelíthetőség (esetleg térképpel)
    • Részletes (akár személy szerinti) elérhetőségi adatok
    • Álláslehetőség
    • stb.
  • Marketing és értékesítési információk
    • Eseménynaptár
    • Szolgáltatások/termékek leírása ezek mennyisége szerint megfelelően tagolva (leírások, képek, videók)
    • Online katalógus
    • Példák és minták
    • Elégedett ügyfelek tapasztalatai, beszámolói (testimonials)
    • Gyakran ismételt kérdésekre adott válaszok
    • Publikációk / médiában megjelent cikkek
    • Online kapcsolat felvételi lehetőség
    • Referenciák
    • Árlista – finanszírozási konstrukciók
    • stb.
  • Ügyfélszolgálat
    • Felhasználási ötletek
    • Frissítési lehetőség (updates)
    • Oktató anyagok
    • Ügyfélszolgálati telefonszámok, címek
    • Online kapcsolat felvételi lehetőség
    • Gyakran előforduló problémák megoldása
    • stb.
  • Egyéb információ
    • Általános ismeretterjesztő / ismertető leírások
    • Kutatási eredmények
    • Hivatkozások kapcsolódó weboldalakra
    • stb.
  • Tartalomjegyzék – Site map

A honlap tartalma

A nyitó oldal tartalma különösen nagy jelentőséggel bír a kereső optimalizálás szempontjából. Erről a témáról bővebben is olvashat a kereső optimalizálásról szóló cikkeinkben.

A weblapkészítés során általában az oldal tetején és a bal oldali oszlopban szoktuk elhelyezni a weblapok navigációs struktúráját megjelenítő menüket. Jó gyakorlat, hogy minden oldal alján egy láblécben megismételjük a felső menüpontokat szöveges hivatkozásként, elősegítve ezzel, hogy oldalainkat a kereső programok is könnyen fel tudják venni az adatbázisukba. Ezen kívül helyet kaphat még a láblécben a cég neve és főbb elérhetőségi adatai is. Ez a manapság egyre népszerűbb lokális keresések szempontjából is nagyon fontos.

Facebook

Twitter

Google Plus