neoarted [web and graphics design]

Mailben kaptuk!

I am very impressed ! The site looks beautiful !!
Jon Rasmussen
iiamo Rosenørns Allé 39, st. th. DK-1970 Frederiksberg C Denmark

*
"Köszönöm Uram az anyagot, példa mutató és értékű, a gyors és precíz munkavégzése.Nagy ritkán ilyet is kapunk!"
*
"Szerintem, ha tibicsokit akarunk majd árulni jó lesz, addig rakd félre :-)"
*
"Nem lego-t, vagy egyéb, 5 éves kor alatti gyerekeknek szóló gyermekjátékot árulunk, vagy tévedek?"
*
"Szeretném megköszönni, a pezsgőscímkét! Nagy sikere volt. :) Igazán gyors és profi munka. Mégegyszer hálásan köszönjük!!!"

-Technika-

50Pixel
20Flash
30HTML & PhP
20logo
40GNU
50vektor

Neo ARTED

Home » Blog » A javíthatatlan ügyfél
A+ R A-
24 okt.

A javíthatatlan ügyfél

Rate this item
(0 votes)

Elhiszem! De nekem akkor is így tetszik!

Mi a legidegesítőbb egy webdesigner számára? Természetesen az, amikor az ügyfél többszöri ellenjavaslat ellenére is ragaszkodik a számára jónak tünő design módosításokhoz és a szépre megtervezett design terv és az elkészülő weblap csúnyább lesz, mint ahogy eredetileg megtervezve lett a sok módosítástól.

Régebben ezen sokat idegesgedtem, ha egy ügyfélnek hiába magyaráztam, hogy az extra módosítások amiket a webdesign terven kér, azok szakmailag nem állják meg a helyüket.

Ma már bosszant, de nem idegesít a dolog. Természetesen amíg lehet felhívom az ügyfél figyelmét, ha hülyeséget kér, de nem erőltetem egy bizonyos szintnél túl, hiszen mindig az ügyfél a főnök, hiszen ő fizet és az ő elégedetsége a legfontosabb.

Facebook

Twitter

Google Plus