Termék arculat váltás igényelte az alap logo változtatását is, amit először vektoros alapban terveztünk meg, hogy a későbbiek során a külömböző felhasználásoknál sem "változzon meg". A színek és a formai jegyek meghatározásánál figyelembe vettük, hogy dinamikusságot és erőteljességet kell megfogalmazni a terméknek.
Így alakult ki a vonalas, kicsit lángszerű ló forma (illetve kötődve más értékekhez is) ami az erőt és a gyorsaságot hordozza, majd a fémes hatás, ami utal a termék felhasználási területére. Természetesen a logo több változata és felhasználási formája is kialakításra került, az éppen aktuális anyagoknak megfelelően.
Így alakult ki a vonalas, kicsit lángszerű ló forma (illetve kötődve más értékekhez is) ami az erőt és a gyorsaságot hordozza, majd a fémes hatás, ami utal a termék felhasználási területére. Természetesen a logo több változata és felhasználási formája is kialakításra került, az éppen aktuális anyagoknak megfelelően.