Alkalmazott megoldások

Nyomtatás

weboldal

Ma már nem az a kor van, hogy a weboldal puszta léte bármilyen bevételt realizálnia. A jó honlap nem egy konstans jelző, hanem egy folyamatos munka pillanatnyi eredménye. Követni kell a modern trendeket és akkor egy jól prosperáló honlapnak lesz a büszke tulajdonosa!weblapjához kapcsolódó bármely folyamatot elindítunk, előkészítünk Önnek így nincs más dolga mint az érdemi kérdésekben dönteni. Elvégezzük a kulcsszó vizsgálatot párhuzamosan a konkurencia elemzéssel, kiválasztjuk a megfelelő web címet és vázoljuk elképzelésünket a felépítésre vonatkozóan. Ezután történik meg a rendszer személyre szabása és a grafikai tervezés. Nálunk egy helyen folyik a munka a honlapjához kapcsolódóan és széleskörű portfólióknak köszönhetően bármely egyéb felmerülő igényt, legyen az névjegykártya készítés, szórólap tervezés akár egy online reklámkampány elindítása.
Az átadott rendszert Ön is tudja frissíteni tartalommal, egyszerűen és értelemszerűen, a létrehozott tartalom ugyan olyan jól fognak viselkedni a keresőkben mint egy szakember által szerkesztett aloldal.
grafikai munkák, neoarted

webshop

A webáruház (más néven: webshop, e-shop) az egy olyan weblap, ami termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít. Általában online bevásárló kosár tartozik hozzá, amelybe virtuálisan pakoljuk bele a megvásárolni kívánt árut. Az internet gyors elterjedésével, az online kereskedelem nagyon előnyössé vált a kereskedők számára. A tradicionális bolttulajdonosok észrevették az új üzleti lehetőségeket az e-kereskedelemben és ez a webáruházak elterjedéséhez vezetett.

E-kereskedelemből származó eladások az Egyesült Államokban 2006-ban összesen 146,4 milliárd dollárra rúgtak, és ez 6%-a volt az összes kiskereskedelemnek az országban. 18,3 milliárd USD értékben értékesítettek ruhákat online az USA-ban, ami a ennek a hazai piaci szegmensnek a 10%-át tette ki.

grafikai munkák, neoarted

banner készítés

A banner elkészítése előtt meg kell határozni, hogy ki a célpiac, és információt kell szerezni, hogy mit várnak az emberek a reklámozni kívánt terméktől. A szórólap egyik legfontosabb része a címsor. Itt dől el, hogy tovább olvassák-e, vagy a szemetesben landol. Itt kell megragadni a célközönség figyelmét és felkelteni az érdeklődését; egy olyan dinamikus, profin megírt szöveg, hogy miért válasszák az Ön termékét, azonnali cselekvésre való késztetés, pl. "Érdeklődjön Most!" és egy olyan grafikai design, ami még csábítóbbá teszi az Ön ajánlatát.

hírlevél készítés

A hírlevél egy rendszeresen terjesztett publikáció általában egy, a megrendelőit érdeklő főtémáról. A hírlevél fajtája az újság és a szórólap. Az elektronikusan, e-mailben kézbesített hírlevelek is gyors elfogadást nyertek, ugyanazokból az okokból kifolyólag, hogy az e-mail általában népszerűségre tesz szert a nyomtatott levelezéssel szemben.

Klubok, templomok, társaságok, egyesületek és vállalkozások, főleg cégek adnak ki hírleveleket, melyben tájékoztatják az érdeklődő tagokat, vásárlókat vagy alkalmazottakat. Némely hírlevelet üzleti vállalkozásként készítenek, s értékesítenek közvetlenül a megrendelőknek. A vásárlóknak és jelölteknek történő hírlevélküldés szokásos marketingstratégia, melynek lehetnek előnyei és hátrányai.

A hírlevelekre általában jellemző, hogy az érintett szervezet híreiről és közelgő eseményeiről tájékoztatnak, s általános érdeklődés céljából tartalmazzák az elérhetőségi adatokat is.

arculat -és logótervezés

Az üzleti élet egyik alapköve egy erőteljes jel vagy forma, amely a céget reprezentálja a piacon, különben elvész a többi szereplő között. Nem feltétlenül a betű vastagsága vagy olvashatósága determinálja a logót "jó" logóvá. Többségük felbontható két fő területre: grafikai elemre és egy szöveges részre. Elmondható, hogy az itt kialakított egyensúly "elviheti a hátán" a cég egész arculatát.
Alkalmazott betűtípus tekintetében a legtöbben a jól olvasható megoldást választják. Tradicionális megoldásként a Helvetica betűtípust szokták használni, nem hiába a legelterjedtebb betűtípus céges logók tekintetében.
Az arculattervezés a koherens cég arculat felépítéséhez szükséges folyamat. Akár előzetesen elkészített kreatív koncepció alapján indul, akár nem, a folyamatban elsőként a logó kerül kidolgozásra. Általában nulláról indul a munka, több fajta elképzeléssel igyekszünk segíteni ügyfelünket elképzelései megfogalmazásában. Ám mindenekelőtt szükséges a logó­ban szerepeltetendő szöveg mennyisége (csak logó esetleg egy szlogennel kiegészítve), illetve a grafikai kiegészítő ikon tervezés szükségessége és hangulata. A logó helyes használatához definiáljuk a többek között a logó RGB színeit és meghatározzuk a annak arányait. Igény esetén az elkészült logó mellé elkészítjük az online arculati kézikönyvet mely minden részletre kiterjedően definiálja az arculati elemek használatát.

Kisarculat elemei: logó, névjegy, levélpapír, boríték
Nagy arculat elemei: kis arculat + szórólap, plakát, hírdetés, brosúra, CD borító, mappa
Komplex arculat elemei: nagyarculat + web, banner, citylight, desktop design, fejléc, hírlevél
grafikai munkák, neoarted

szórólap

Szórólapnak nevezzük egy cég reklámozására kialakított, feltűnő megjelenésű, reklámozásra szétosztott reklámanyagot. A szórólap egy nyomtatott formában megjelenő reklám eszköz, méretét tekintve lehet több fajta. Színe, formája, alapanyaga, nagysága befolyásolja az előállításának költségét. Mint minden reklámanyag készítését, a szórólapét is gondosan kell megtervezni.
A szórólap elkészítése előtt meg kell határozni, hogy ki a célközönség, és információt kell szerezni, hogy mit várnak az emberek a reklámozni kívánt szolgáltatástól, terméktől. A szórólap egyik legfontosabb része a címsor. Itt dől el, hogy tovább olvassák-e, vagy a szemetesben landol. Itt kell megragadni a célközönség figyelmét és felkelteni az érdeklődését; egy olyan dinamikus, profin megírt szöveg, hogy miért válasszák az Ön termékét/szolgáltatását; azonnali cselekvésre való késztetés, pl. "Telefonáljon most!" és egy olyan grafikai design, ami még csábítóbbá teszi a terméket/szolgáltatást.
grafikai munkák, neoarted

plakát

A plakát nagyméretű, nyomdailag sokszorosított kültéri hirdetmény, amely grafikai és tipográfiai elemek felhasználásával készül. A vizuális kommunikáció klasszikus formája. Témájuk szerint a legfontosabbak a kereskedelmi, a politikai és a kulturális plakátok. A nagyméretű plakátokat poszternek nevezik, illetve ezzel a szóval jelölik a művészeti alkotások sokszorosító eljárással készült nagyméretű reprodukcióit is, amelyek lakások vagy más helyiségek falának díszítésére szolgálnak. Napjainkban a plakátokat ofszet nyomdai eljárással készítik a gyártás sebessége az előkészítési technológiának köszönhetően pár órára rövidült. A mai korszerű nyomdák nem csak az előkészítés és a nyomtatás sebességét tudták jelentősen növelni, hanem pl. az árajánlatok elkészítését is online végezhetjük.

prospektus

A jó prospektus jól átlátható, lényegre törő és a cég arculati elemei mellett képek illusztrálják a cég termékeit. A prospektus egy néhány oldalas tájékoztató reklámfüzet, amely ismerteti a cég termékeit, szolgáltatásait, aktuális akciót. Rendezvényeken, kiállításokon, expókon a prospektusok elhelyezése szintén hasznos reklám eszköz. grafikai munkák, neoarted

mappa

A saját céges logóval ellátott mappa egyfajta rendezettséget, stabilitást áraszt. Olyan eszközként funkcionál, amit az ügyfél szívesen használ, és ezáltal is reklámozza a céget akár az utcán sétálva, egy buszon ülve, egy előadáson, vagy bárhol. Amiért hasznos: mert védi az iratokat, ismertető anyagokat rendezett tárolást, irattartást biztosít megjelenése egyedi, cégarculathoz igazított.
A mappa elkészítése előtt meg kell határozni, hogy ki a célközönség, és információt kell szerezni, hogy mit várnak az emberek a reklámozni kívánt szolgáltatástól. A szórólap egyik legfontosabb része a címsor. Itt dől el, hogy tovább olvassák-e, vagy a szemetesben landol. Itt kell megragadni a célpiac figyelmét és felkelteni az érdeklődését; egy olyan dinamikus, profin megírt szöveg, hogy miért válasszák az Ön termékét, azonnali cselekvésre való késztetés, pl. "Akció!" és egy olyan grafikai design, ami még csábítóbbá teszi az Ön termékét.
grafikai munkák, neoarted

katalógus

A katalógus már egy bővebb kiadvány, mint a prospektus, tehát tartalmaznia kell a cég összes termékének illetve szolgáltatásának részleteit szöveges és képes formában is. Egy jól elkészített katalógus segíthet a céget és annak szolgáltatásait, termékeit megfelelően bemutatni és a konkurenciától megkülönböztetni.
grafikai munkák, neoarted

brossúrák

A brosúra lehet termékismertető, utazási szolgáltatásokat bemutató füzetke, céges bemutatkozó, amelyeket kiállítások és vásárok alkalmával helyezhet el cége standján esetleg közvetlenül az érdeklődőnek kerülhet terjesztésre. Tartalma szezonális, hiszen rövid tartalmú, az üzenetünk lényegét adjuk át vele az érdeklődőnek.

névjegykártyák

A névjegykártyán többnyire a cég megnevezése, logója dominál. Általában csak a legfontosabbakat tüntetjük fel rajta: név, beosztás, elérhetőségek. A névjegykártya jellege az első érintésre jellemző információt adhat. Fontos, hogy milyen anyagból készül, valamint, hogy illeszkedjen a cég profiljához. Harmóniát, jó benyomást kelt, ha a névjegykártya anyaga, stílusa igazodik a cég meglévő arculatához. grafikai munkák, neoarted

flyerek

A manapság oly gyakran használt angol szó -flyer jelentése szórólap, röpirat. A röpirat vagy pamflet olyan nyomtatvány, amelyet abból a célból terjesztenek, hogy a közvéleményt valamely ügyben, akár mellette, akár ellene, befolyásolja, fő jellemzője ezért az aktualitás. A könyvnyomtatás első korszakában, az időszaki sajtó kifejlődése előtt, a röpiratok voltak a nyilvánosság sajtóorgánumai. Az akkori röpiratokból körülbelül legteljesebb a British Museum gyűjteménye. Bizonyos történelmi helyzetekben - főleg illegális nyomtatás és terjesztés esetén - a röpirat fontos agitációs eszköznek számít.
Különböző grafikai elemeket (leírások, ábrák, fotók) tartalmazó, különböző méretű nyomtatott reklámhordozó. A szórólap segítségével gyorsan bemutatható egy cég terméke, szolgáltatása. Idényjellegű események (szezonális akciók), továbbá fontos információk ismertetése. A felhasznált papír minősége nagymértékben befolyásolja a költségeket. A széles papírkínálat lehetőséget ad a kedvező ár kiválasztásában.

dekoráció

A mindennapi életünk fontos részét képezik a körülöttünk lévő dekorációk, legyen az autó, épület, belső enteriőr, vagy éppen egy kirakat. Ezek megtervezésével fontos, vizuális jelentéseket közölhetünk leendő ügyfeleinkkel. Fontos szempont, hogy az adott felület adottságaihoz mérten, a lehető legtöbbet hozzunk ki a vizuális megjelenésből.