Turisztikai arculat megtervezése

2012. február 06. hétfő, 00:00 adminisztrátor
Nyomtatás
grafikai munkák, neoartedTermék: Tokaj-Hegyaljai borvidék, Zemplén-hegység, Abaúj, Bodrogköz, Taktaköz, Hegyköz, Hernád-völgye – területeket/kistájakat magába foglaló turisztikai desztináció (fogadóterület, célterület) illetve, a fenti területen megtalálható turisztikai termékek: borvidék-borturizmus, kulturális turizmus, aktív+kaland turizmus, öko (+falusi) turizmus. A megbízás indoka: Több mint 100 településen közel 500 turisztikai szolgáltató piacra jutásának segítése érdekében létrejött a Tokaj-Hegyalja – Zemplén – Abaúj Térségi TDM Nonprofit Kft,(a fent leírt területet lefedve) melynek kiemelt feladata lesz a jövőben a térség márkaépítése és marketing kommunikációja, minél több vendég célterületre történő vonzása. A Kft-t turisztikai egyesületek hozták létre, a Kft tehát elsődlegesen a tulajdonosok tagságának az értékesíthetőségét szolgálja.

Az elmúlt hónapokban közel 20 hasonló szervezet jött létre országosan, melyek mindegyike elkezdi a saját arculatát építeni, majd elindítja a kifelé irányuló kommunikációját. Amennyiben lemaradunk, az jelentős versenyhátrányt fog eredményezni desztinációnkban. Ezért ki kell alakítani egy új arculatot a térségnek, mellyel elkezdhetjük az egységes, kifelé irányuló kommunikációt. Fontos: az arculatnak nem a megbízó kft-ről, hanem a fent leírt közös termékről kell készülnie.

bővebben...