Miért van szükség logóra?

2012. március 20. kedd, 00:00 adminisztrátor
Nyomtatás

A logó, más néven embléma egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. A logó képviseli a céget nagy részben, hiszen a vizuális megfogalmazás ugyanazt jelenti bármilyen országban (persze az adott ország szokásai, hagyományai és vallása befolyásolhatja). A logó tervezés elsődleges célja megkülönböztetni az adott céget a versenytársaktól, megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között. A logónak határozottságot kell sugároznia és ki kell tűnnie a többi logó közül. Ahhoz, hogy egy induló cég minél nagyobb és sikeresebb legyen, illetve annak tűnjön a piacon, elengedhetetlen feltétele a professzionális logó és arculat.

 

Mitől jó egy logó?

Logó frissítése

Sokan nehezen szánják rá magukat új logó megtervezésére, ezzel azonban a cég piaci sikereit veszélyeztetik, hiszen egy nem megfelelő logó az értékesítések volumenére is hatással lehet. Egy idő után már nem tűnik ki a többi cég emblémája közül, elavult lesz. A nagy világmárkák is gyakran cserélgetik a logójukat, még akkor is, ha csak apró változásokról is van szó a régi logóhoz képest. Embléma frissítésnek hívjuk, amikor a logót részletekben változtatjuk úgy, hogy az alap irányvonalak megmaradjanak, hiszen haladni kell a design irányvonalával. Ehhez szükséges a fiatal és friss kreatív stúdiónk, hogy ötletes logót készíthessünk, amely jól mutat a kampányok anyagaiban, termékcsomagoláson, céges dokumentumokon és egyéb vizuális megjelenési formában.

Logó vektorizálás

Egy logónak különböző helyeken és méretekben kell megjelennie. Ahhoz, hogy az embléma minőségromlás nélkül nagyítható legyen és minden emblémázási technikát követően is ugyanúgy nézzen ki, logóra van szükség. A vektorizáláshoz szükséges egy olyan nagy felbontású bitmap képre, ami alapján a részletek megrajzolhatóak.